Saturday, May 13, 2006

Pengsan Tanpa Batasan!




Aku rasa dalam sejarah nak menyiapkan BS setiap keluaran sejak lebih kurang tiga tahun lepas ini antara isu yang paling NAK PENGSAN menyiapkannya! Hampir semua staff BS yang sejemput seciput ini kekurangan tidur, baik pada waktu malam mahupun siang hari. Ada pulak yang tak tidur dua hari sebab keje tak siap-siap. Rasa macam dah siap, tapi rupanya ada lagi...

Tetapi, keje mesti DISIAPKAN! Maka walau macam mana sekalipun caranya, siap tetap kene siap! Dan, Alhamdulillah setelah berjaya sampai tak ingat dunia, segalanya selesai dan dan masuk print pun. Insya-Allah takde apa-apa sehari dua lagi ada la jual kat kedai.

Rasanya, tak mampu nak bercerita apa-apa lagi untuk kali ini. Sekadar ini adanya untuk korang. Lepas ni BS99 dan BS100 pulak... humm, mudah2an okey jer.

Terima kasih kat adik-adik Forum BS yang sentiasa setia menemani kami keje siang malam. Malah, ada yang tumpang tak tidur semata-mata melayan kami melalui online. Muahhh... sayang kat korang! Mudah-mudahan korang hidup bahagia dunia akhirat... aduh, terharunya... syahdu la pulak!

0 comments:

 

Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com