Tuesday, September 20, 2005

bumper2bumper! BS83


assalamualaikum... terima kasih kat adik-adik yang rajin singgah kat blog nih. skang ni memang tengah bz menyiapkan bumper ramadan. insya-Allah kalau tak ada halangan keluaran khas ramadan akan mula berada di pasaran pada 29hb. september nih.


apa yang ada dalam keluaran khas ramadan? macam-macam ada, insya-Allah mudah-mudahan ia akan memberi manfaat untuk semua orang. apapun, seimbas nak bagitau kali ni macam banyak sikit komik. tengokjerlah nanti macam mana jadinya.


untuk hari ni, nak tunjuk karya PAC. macam yang korang dah tahu PAC akan muncul dengan LOVE MAKES ME CRAZY. untuk keluaran khas ramadan nih, selain LMMC, ada dua karya lain yang akan disiarkan. humm, jumlah keseluruhan karyanya untuk keluaran khas adalah... 24 muka surat!


BRATAYUDA : Kingdom of Summoner! tak payah la tulis ceritanya macam mana, kan? korang beli da baca jer lah nanti dalam BS keluaran khas ramadan... ngehngehngeh!

0 comments:

 

Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com