Monday, November 28, 2005

BS #87




Salam Blues untuk semua! Diam tak diam dah masuk isu #87, dan... ini adalah isu 15hb. Disember 2005. Bermakna BS #87 ni adalah keluaran penutup tahun 2005. Entah kenapa, rasanya proses isu #87 ni ada lain macam sket. Lain macam kekelam-kabutannya, emosinya, hangin satu badannya dan entah hapakebenda lagi.

Memang, waktu ini masih lagi dalam bulan Syawal, bulan raya. Waktu-waktu beginilah biasanya orang KL beraya... open house sana sini. So, tak salah gak kalau dikatakan isu #87 ni masih lagi ada 'kemaruk rayanya' dan mungkin itu yang membuatkan ada yang masih slow buat keje.

Tak kisahlah apa pun alasannya, yang mesti diingat isu #87 kena di pasaran juga! Maknanya, kena siapkan walaupun ada sederet karyawan yang mengantoikan diri masing-masing. Hehehe...

Apapun, alhamdulillah... apabila ada promo BS terkini kat sini, bermakna ia sudah berada di printing la tuh. Sehari dua lagi dah boleh cari kat kedai dan beli. Gaji pun dah dapat, kan?

Macam biasalah... nak tengok promo yang lain, klik kat cover BS kat tepi nuu yee... Wassalam

1 comments:

Kalamtimur on 12:44 PM said...

Cover BS#86 dan promo Cover BS#87 mmg nampak lawa sebab seakan-akan photo realisme. Tahniah kepada Rodin dan kalerisnya. Mmg teruja, beb!!!!!

 

Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com